Sunday, January 13, 2013

1. januar

Zame je ena najhujših vraž: tako kot boš preživel 1. januar, takšno bo vso leto. Grrrrrrrrrrrrr. Prvič sem jo, hvalabogu prvič slišala šele lani, okrog 5. januarja. Zmrazilo me je, ko sem se spomnila, kaj sem delala prvega januarja. Ležala sem v postelji z neverjetnim glavobolom in slabostjo, ki sta bila posledica mačka, ves dan nisem bila sposobna narediti nobene stvari. Je pa res, da sem bila prijetno zaljubljena:) Ampak kako kruta vraža je to. Kdo je sploh 1. januarja pri sebi? Večina ljudi je zelenih kot zombiji, omotični in razdraženi se plazijo naokrog, če že niso v postelji ali ob wc školjki. Vsaj na Štajerskem. Letos pa sem delala in bilo je fajn, tako, da zdaj radostno pričakujem velike prilive denarja brez pretiranega napora in z veliko užitka.

No comments:

Post a Comment